Suomalainen verkkokauppa | Kaikkiin yli 100€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen! | Nopea toimitus
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.4.2020 alkaen.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail Finland MAKSUEHDOT
Käytössäsi on verkkopankkimaksut, sekä yleisimmät luottokortit Visa, MasterCard ja American Express. Lisäksi voit halutessasi valita Jousto laskun tai osamaksun SÄÄNNÖT
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
westlook@westlook.fi
02-8225760
Toimitamme tilauksesi kuljetettavaksi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Tuotteillamme on Suomen lain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotelappujen olla paikallaan.
Palautuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostilla ennen palautusta.
Tuotteen tulee olla huolellisesti pakattu.
Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa sen saapumisesta.
Palautuskulut 9,90€ vähennämme asiakkaalle palautettavasta summasta.
Tuotteen voi palauttaa myös henkilökohtaisesti liikkeeseemme (Kuninkaankatu 11, 26100 Rauma).
Palautamme viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien palautuskustannukset ja mahdollisesta Matkahuollon kotipaketin valinnasta aiheutuneet lisäkustannukset. Lähetyksen mukana tullut osoitekortti on liitettävä pakkauksen kylkeen. Asiakaspalautuslomaketta käyttämällä asiakkaan ei tarvitse erikseen maksaa palautuksesta, vaan palautuksen hinta vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalveluumme westlook@westlook.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Tilaa uutiskirjeemme ja ole ensimmäisten joukossa kuulemassa uusista tuulista, makeimmista uutuuksista ja kauden suosituimmista trendeistä. Tilaamalla uutiskirjeen saat 10% etukoodin joka on käytettävissä normaalihintaisista tuotteista.
Tilaa Uutiskirje