Suomalainen verkkokauppa | Kaikkiin yli 100€ tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen! | Nopea toimitus
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 20.4.2020 alkaen. In english below.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksupalveluna toimii Paytrail Finland MAKSUEHDOT
Käytössäsi on verkkopankkimaksut, sekä yleisimmät luottokortit Visa, MasterCard ja American Express. Lisäksi voit halutessasi valita Jousto laskun tai osamaksun SÄÄNNÖT
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
westlook@westlook.fi
02-8225760
Löydät alla olevasta englannin kielisestä osuudesta.
Toimitamme tilauksesi kuljetettavaksi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.
Tuotteillamme on Suomen lain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja tuotelappujen olla paikallaan.
Palautuksesta tulee ilmoittaa asiakaspalveluumme sähköpostilla ennen palautusta.
Tuotteen tulee olla huolellisesti pakattu.
Tuote tulee palauttaa 14 päivän kuluessa sen saapumisesta.
Palautuskulut 9,90€ vähennämme asiakkaalle palautettavasta summasta.
Tuotteen voi palauttaa myös henkilökohtaisesti liikkeeseemme (Kuninkaankatu 11, 26100 Rauma).
Palautamme viipymättä, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa kaikki teiltä saamamme suoritukset, poislukien palautuskustannukset ja mahdollisesta Matkahuollon kotipaketin valinnasta aiheutuneet lisäkustannukset. Lähetyksen mukana tullut osoitekortti on liitettävä pakkauksen kylkeen. Asiakaspalautuslomaketta käyttämällä asiakkaan ei tarvitse erikseen maksaa palautuksesta, vaan palautuksen hinta vähennetään asiakkaalle palautettavasta summasta.
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme toimituskustannukset.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalveluumme westlook@westlook.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
These terms of delivery are effective from April 20, 2020.
Products are ordered in the online store by adding them to the shopping cart and paying for the contents of the shopping cart through the online payment service. All customer information is handled confidentially. Contact information requested during ordering is not used for any purpose other than delivery of the order or resolving any ambiguities that may arise, unless otherwise specified. When ordering from the online store, you are expected to have familiarized yourself with and committed to the terms of delivery in effect at the time.
The payment service is provided by Paytrail Finland.
Available payment methods include online banking payments and the most common credit cards: Visa, MasterCard, and American Express.
When we have received your order, we will immediately send you an order confirmation by email showing your order details. Always check the contents of the order confirmation. If you have any questions, contact our customer service immediately. Save the order confirmation in case you need to contact customer service. Always verify that the package contents match the products listed in the order confirmation.
You can reach our customer service via email or phone with the following information:
westlook@westlook.fi
02-8225760
We deliver your order for shipping by the next business day at the latest.
Our products have a 14-day right of return in accordance with Finnish law. The returned product must be unused and product tags must be in place. Returns must be reported to our customer service by email before returning. The product must be carefully packaged. The product must be returned within 14 days of its arrival. We deduct the return cost of €9.90 in Finland and €16.90 from orders to abroad from the amount refunded to the customer. The product can also be returned in person to our store (Kuninkaankatu 11, 26100 Rauma). We will refund without delay, but within 14 days at the latest, all payments we have received from you, excluding return costs and any additional costs. The address card that came with the shipment must be attached to the side of the package. By using the customer return form, the customer does not need to pay separately for the return, as the return price is deducted from the amount refunded to the customer.
Failure to collect a package is not the same as a return or cancellation. We charge delivery costs for unclaimed packages.
If a product has been lost or damaged during transport or otherwise does not match your order, you must report the error in writing to our customer service at westlook@westlook.fi within 14 days at the latest. If the package is clearly damaged during transport, you must immediately file a complaint about the matter with the shipping company of your chosen delivery method.
Tilaa uutiskirjeemme ja ole ensimmäisten joukossa kuulemassa uusista tuulista, makeimmista uutuuksista ja kauden suosituimmista trendeistä. Tilaamalla uutiskirjeen saat 10% etukoodin joka on käytettävissä normaalihintaisista tuotteista.
Tilaa Uutiskirje